Re: Notebook za oko³o 3000 pln.

Autor: Tomek Z <tomzaw1_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:54:15 MET DST

U¿ytkownik ""Pawe³ B. pisze

> Dziêki za wskazówki. W³a¶nie mobilne procesory AMD s± dla mnie zagadk±. Na
> desktopie u¿ywam Athlona, ale zastanawia³em siê jak to jest z mobilnymi
> wersjami. :)
>
> W weekend sobie jeszcze poczytam i zrobiê porównania. Najgorzej wybieraæ
> sprzêt dla samego siebie. :)

To prawda sam mialem dylemat ale do 3000 to nie znalazlem nic lepszego w
ladnej (jak dla mnie) obudowie.
a co do AMD to platformy sa tansze ale jednak idzie to bardzo w parze z
wydajnoscia niestety :( a to mam juz doskonale sprawdzone. Szkoda ze ten
notek nie wystepuje z np GF 8400M bo to juz by byla rewelka za np 3500. -
tylko w tym ukladzie nasuwa sie pytanie (dlaczego nie seria Pavilion) - a
dlatego ze zbyt duzo swiecidelek na niebiesko i "tragicznie" dzialajacy
touchpad....