Re: dysk w obudowie 500 mb ?

Autor: Shrink <shrinkwarp_at_vp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:54:13 MET DST

obiekt wrote:

> no załóżmy że przed młodszym bratem - ale kumatym - to co byś
> zaproponował ?

Zakładam że brat nie dysponuje zbyt dużą mocą obliczeniową - podana
kieszeń stanowiła by raczej zabezpieczenie nie do przeskoczenia.
Oczywiście jeśli zawsze będziesz miał oko na klucze.

> tak, ale ma sprzętowe zabezpieczenie czyli wydaje mi się szybsze,
> i jest w cenie normalnej zewnętrzej kieszeni

Podana kieszeń ma interfejs USB 2.0 (czyli w praktyce do 30 MB/s
transferu). Nie wiem na jakim sprzęcie będziesz z niej korzystał, ale
zdajesz sobie sprawę że np. przy użyciu TrueCrypt'a na Athlonie64 4000+
"wąskim gardłem" będą raczej parametry kieszeni a nie wydajność
programu? Jedyna zaleta sprzętowego szyfrowania to nieobciążanie CPU.

> pozdrawiam

Pozdr.