Re: Wytrzymałość świetlówek w LCD

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:54:12 MET DST

*Michal Kawecki* wrote:

> A co tu jest niejasnego. Monitora w ogóle nie wyłączam, a świeci się
> tyle co napisałem. Nie świeci się tylko wtedy, gdy zostanie wygaszony
> po upływie czasu zadanego w opcjach wygaszacza.

przeciez jak dziala wygaszacz to swietlowki tez dzialaja. w koncu jakos
musi sie wyswietlic ten obrazek z wygaszacza.
juz bardziej do mnie przemawiaj tryb stand-by jak kolega nom zaznaczyl.
przy czym z Twojego opisu nie wynikalo ze jest w stand-by bo _wlaczany_
dla mnie oznacza ze *swieci* ...

--
pozdrawiam
  Andre