Re: jaki zasilacz?

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:54:06 MET DST

STranger pisze:
> Tia.. Wszystko wydaje sie działać stabilnie, ale twój zasilacz może
> pracować cały czas na granicy swoich możliwości. A wystarczy ze nagle
> będziesz chcieć podkręcić kartę graficzną albo procesor.

To już dawno zrobione.

I może się
> okazać, że się nie da.

Napięcie w idle (sprawdzane miernikiem):
+12 - 12,15V
+5 - 5,18V

stress:
+12 - 11,98V
+5 - 5,18V

Zawsze
> lepiej mieć mocniejszy zasilacz dobrego producenta, który będzie
> pracować na 60% swoich możliwości niż słabszy, który będzie się wysilał
> na 90%. (grzał i hałasował przy okazji)

U mnie dmucha ciepłym powietrzem, ale dlatego, gdyż zasilacz sam reguluje
prędkość wiatraków. Przy ~1000 rpm ma prawo być ciepły.
Dlatego samymi kalkulatorami nie warto się kierować.