Re: Drukarka, mało używana: atrament czy laser

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:53:56 MET DST

Użytkownik "Roman" <CDROM_AN@wp.pl> napisał w wiadomości
news:flmcja$kko$1@news.onet.pl...
> Dzieki wszystkim za info.
> Sprawa jest jasna: czarno-bialy laser.
>
> Uscislajac, szukam urzadzenia wielofunkcyjnego.
> Ktory z tych sprzetow bedzie najtanszy w eksploatacji:

Wpadłeś w swoją własną pułapkę. Zdecyduj się czy bedziesz drukował
okazjonalnie, to wtedy o koszty eksploatacji nie wypada pytać, a jeśli
zależy Ci na tanim drukowaniu to musisz kupiś drogą drukarkę, zdecydowanie
nie z tych modeli, które widzę poniżej.

> http://sklep.benchmark.pl/pelny_32080.html - HP LaserJet M1005 MFP
> http://sklep.benchmark.pl/pelny_39133.html - Canon LaserBase MF3220
> http://sklep.benchmark.pl/pelny_45015.html - Brother DCP 7010L
> http://sklep.benchmark.pl/pelny_27159.html - Samsung SCX-4200
>
> Na papierze najlepiej wypada Samsung, marka przemawia za HP i Canonem,
> Brother to dla mnie totalna niewiadoma.

Jakie masz kryteria oceny żeby ustalić taką kolejność? Może lepiej zajrzeć
do jakiegoś testu? A co do kierowania się marką to dość niebezpieczne.
Każdemu producentowi zdarzają się lepsze i gorsze modele.