Re: Notebook za około 3000 pln.

Autor: Tomek Z <tomzaw1_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:53:44 MET DST

akurat acer nie jest zly...to nie to samo co acer sprzed 3-ch lat gdzie sie
na max sypaly.
- HP 6720S bedzie bardzo dobrym wyborem (oczywiscie na C2D, a nie na CD),
grafa to intel X3100 (jak dla mnie za ta cene mega sprawabo na plycie z
Intelem965 jest ona wykorzystywana maxymalnie), 120-160HDD, 1G ram (w jednej
kosci a wiec mozna na starcie sobie dostawic). Osobiscie takiego uzywam juz
od 4 m-cy i nie moge sie na nic skarzyc (no chyba ze latem na blyszczaca
matyce,ale to jeszcze pol roku), pozatym spoko wykonanie, wg mnie tez trwale
zawiasy. Mogli by wrzucic jeszcze firewire ale w moim wypadku to bez
znaczenia. Hp z tej serii oferuje kilka zroznicowanych modeli z
oprogramowaniem i bez a wiec istnieje mozliwosc zainstalowania windowsa XP
(gdzie jest pelne wsparcie techniczne sterownikow) no i po instalacji trzeba
zrobic upgrade biosu bo "przed" nie dziala siec LAN.
- HP6715S - tu odradzam (slabe procesory AMD i nagminnie sypiace sie
zasilacze - a to juz jest duuzy problem), czasem serwisuje te modele i
mialem juz 3 poprostu przegrzane (zasilacze sie poprostu przegrzewaja) a w
6720s normalna temperatura pracy.