Re: Jaki komputer do gier

Autor: dariusz <dariuszko99_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:53:41 MET DST

rom3k pisze:

> A moze to dlatego ze prawie wszyscy takich uzywaja:) przynajmniej kiedys
> uzywali.
> pozdrawiam
Zacznijmy od tego ze o ile moj przedmowca stwierdzil ze wszyscy uzywali
codegena i zostala obudowa po nich , sugeruje wiec ze slabe zasilacze
pala wszystko, a w trakcie mojej pracy serwisowej nie obcuje tlyko z
zasilaczami codegen i nie zauwaylem zeby kiedykolwiek zasilacz spalil
wszystko w srodku , ba zadko sie zdarza zeby cokolwiek spalal , a jesli
juz to spala sie sam potocznie mowic i to wszystko, wiec bajki o
palacych wszystko zasilaczach odlozmy na polke.