Re: Asus EAH3850/G/HTDI/512M - czy ta karta graficzna jest głośna?

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:53:40 MET DST

Użytkownik "STranger" <pisznaberdyczow@icpnet.uk> napisał w wiadomości
news:fllps9$8i$1@opal.icpnet.pl...
> Potwierdzam opinie o firmie Saphire.
> Też mam Saphire, ale na GPU ATI Radeon X1950Pro i jest zadziwiająco cicha
> nawet mimo sporego podkręcenia i ciągłego obciążenia obliczeniami
> arytmetycznymi na wszystkich vertex shaderach. Wentylator jest tak
> skonstruowany, ze nie przekracza temperatura 70 C.

Dzięki za opinie. Zdecydowałem się na Sapphire, ale może jeszcze trochę
wstrzymam się z zakupem. Jak sądzicie, szybko stanieją te karty?

Jeszcze jedno pytanie: czy do tej karty wystarczy zasialacz Chieftec 400W?
(reszta to jednordzeniowy Athlon 64 3500, dwa dyski i dwie nagrywarki)

Pozdrawiam
Leszek