Konflikt w przypisywaniu litery dysku po podłączeniu pendrive'a

Autor: Giltoniel <giltoniel_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:53:37 MET DST

Mam następujący problem: posiadam pendrive Sandisk Cruzer Micro z
platformą U3. Po podłączeniu do usb tworzone są 2 partycje: jedna z
oprogramowaniem U3 (jako dysk wirtualny), druga: dysk wymienny. W domu
wszystko pięknie chodzi mam jednak problem w pracy. Litery dysków są tam
przyporządkowane w ten sposób, że po włożeniu pendrive'a odpala się on
jako partycja F, tymczasem do pracy potrzebuje on 2 kolejnych liter np.
F i G. Rzecz w tym, że wolne mam tylko F i H i żeby pen działał muszę
odłączyć najpierw dysk sieciowy G (reszta "literek" jest zajęta przez
dyski sieciowe). W przeciwnym razie wyskoczy błąd o konflikcie w
przyporządkowaniu partycji i odpala się tylko partycja F z softem U3
(nie ma dostępu do tej kolejnej - czyli dysku wymiennego). Nie mam
uprawnień admina w XP w pracy, by pozmieniać litery dysków i "coś
poprzesuwać". Co mogę więc zrobić? Odłączenie dysku sieciowego G jest
uciążliwe, bo jego zasoby są mi potrzebne w pracy. Nie potrafię też
podłączyć go ponownie, po uprzednim odłączeniu. Co innego wchodzi w grę?
Może to lamerskie pytanie, ale czy nie dałoby się zrobić tak, by pen
zamiast 2 kolejnych literek wybierał np F i G. Z góry dziękuję za
wszelką pomoc.