Re: A jakby...

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:53:26 MET DST

Dnia 04.01.2008, o godzinie 14.27.03, na pl.comp.pecet, Mich@l napisał(a):

> Tutaj też grupa chciała wybrać za 1300 - na szczęście spróbowano ją
> powstrzymać ;) A na poważnie: jeśli już decyduję się na wypowiedź w
> podobnym wątku to zawsze biorę pod uwagę koszt całości - no chyba że
> pytający wyraźnie zaznaczy że chodzi mu wyłącznie o koszt podzespołów a
> nie o koszt całego zestawu. A OS jest nieodzownym elementem sprawnie
> działającego komputera do gier (a w zasadzie każdego komputera,
> wyłączając takie co to miałyby jeno na półce/biurku stać i epatować
> urodą swojej obudowy).

Jak Ci powiem "komputer" to widzisz hardware z software (czyli Windows)?
Do tego jest to grupa, w której jakiekolwiek problemy programowe są zbywane
(i dobrze) standardowym "wymień zasilacz". Wiadomo o co chodziło... :)
Mam wrażanie, że kilka osób chciał się popisać (żeby palcem nie wskazywać).
:)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*