Re: hp nx7400 - pomocy

Autor: qaz <qazvox29a_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:53:11 MET DST

Użytkownik "obiekt" <obiekt123@op.pl> napisał w wiadomości
news:flj0vh$f36$1@node1.news.atman.pl...
> pod spodem masz parę śrubek ze znaczkiem klawiatury - odkręcasz,
> nad klawiaturą między klawiszami "F1-F12" są takie małe zatrzaski (chyba
> 4),
> musisz je małym śrubokrętem przesunąć w dół
Dzięki wszystkim, tak dokładnie jest : od spodu 2 śrubki wyraźnie oznakowane
i 4 zatrzaski przed F1, F5, F9 i po F12. Rzeczywiście pod klawiaturą jest
jedno złącze pamięci (drugie dostępne od spodu)
'N' umyłem, natomiast gorzej jest z matrycą - ma plamy (jaśniej świeci) o
czerwonych obrzeżach wiadomego pochodzenia :-(
qaz