kolory i rozdzielczość jak w trybie awaryjnym

Autor: <jarekle85_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:53:08 MET DST

mam problem z komputerem, którego nie potrafię rozwiązać. Chodzi o
grafikę. Wczoraj chciałem trochę wyczyścić dysk C i nie wiem czy nie
przedobrzyłem. Najpierw zrobiłem fragmentację, potem oczyszczanie
dysku, to które znajduje się po kliknięciu na dysk w Właściwosćiach z
kompresją starych plików i włączyłem sprawdzanie i naprawianie błędów
na dysku w czasie uruchomienia systemu. No i rano śpieszyłem się i
chciałem coś wydrukować, a to sprawdzanie dysku C trwało długo i je
przerwałem przez Esc, by wreszcie system się otworzył. Od tej pory
grafika wygląda tak jak w trybie awaryjnym tzn. kolory 4 bit, czyli 16
kolorów wyświetlanych (nie można zmienić) i ustawiona niska
rozdzielczość z dużymi ikonami, której nie da się zmienić, czyli
prawie tak jakbym wszedł w tryb awaryjny, ale to pojawia się po
normalnym uruchomieniu XP. Co ciekawe, jak chciałem uruchomić tryb
awaryjny to uruchamia się i pokazuje się okno z logowaniem, z
użytkownikami komputera, i tu wszystko z kolorami jest w porządku,
czyli tak jak być powinno, ale jak chce wejść pod swego użytkownika to
komp sie wyłącza i uruchamia od nowa, tyle że znowu z niską
rozdzielczością i 16 kolorami.
Czy wiecie może w czym problem?? Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi