Re: Jaki komputer do gier

Autor: dariusz <dariuszko99_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:53:08 MET DST

Radosław Sokół pisze:
> Zapomniałeś o napędzie optycznym i systemie operacyjnym (mało
a moze ze starego wyjmie albo pozyczy ? a z tym systemem cos sie tak
uparl ze zapomnial o systemie bo jedny mozliwy to ten co kosztuje 300 zl
:P kupa smichu
> gier działa pod Linuksem). Czyli już 1700 wychodzi. Z jakimś
> znanym mi zasilaczem nawet 1750. Do tego cena będzie się
> wahała w zależności od sklepu i może wyjść jeszcze więcej.
a znany zasilacz na co mu potrzebny ? dla slawy ? :] u mnie crysis
dziala na jakims oemowym zasilaczu 350 W i jakos mi z tym dobrze wiec
daj spokoj i nie wymyslaj glupstw