Re: Jaki komputer do gier

Autor: chiroproktolog <chiroproktolog_at_onet.eu>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:53:03 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Denerwuje mnie takie podejście. Jestem programistą. Gdyby
> ktoś mi mój program ukradł i skopiował nie płacąc mi za to,
> normalnie urwałbym mu coś ważnego dla dalszego funkcjonowania.
> Dlaczego zatem mam akceptować piracenie oprogramowania innych
> producentów gdy za darmo można mieć *legalny* system operacyjny,
> i to kilka różnych nawet?

  Sorry ale pieprzysz bez sensu jak facet z rozdwojeniem jażni...

piszesz tak :

"Gdyby ktoś mi mój program ukradł i skopiował nie płacąc mi za to,
" normalnie urwałbym mu coś ważnego dla dalszego funkcjonowania."

a za chwilę :

"za darmo można mieć *legalny* system operacyjny, i to kilka różnych nawet"

  Czy Ci co udostępniają za darmo ten legalny system co wyprodukowały ich
mózgi są gorsi od Ciebie, który chce "urywać coś ważnego" za to, że ktoś
wykorzysta Twoją pracę ??? Napisałeś coś większego niż Linux że tak się o to
boisz?

  Wiesz jakie jest rozwiązanie problemu dla mnie : udostępniam za darmo to
co robię dla siebie i mam z tego satysfakcję a równocześnie sprzedaję to co
robię dla firmy i jakoś z tym żyję :)

> Dlaczego - wy, te kilka osób tutaj zabierających głos
> przeciwko mnie - popieracie łamanie prawa i do tego robicie
> to PUBLICZNIE? Przecież to kpina.

  Ja nie popieram łamania prawa ale zdaję sobie sprawę z realiów a to, że ja
mam oprogramowanie legalne a inni nie nie wpływa na jakość mojego snu.