Re: Jaki komputer do gier

Autor: meer <spamuniet_at_albow.leb>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:53:03 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Uzasadnij to albo przyznaj się do kłamstwa.

Cóż za oburzenie. Tak jakby ta rozmowa była pierwszą w Twojej karierze
lobbingu na rzecz M$... Identyczne rozmowy rodzą się np. w wątkach z
Vistą, w których z uporem maniaka bronisz nowego produktu.

Jeśli ktoś w wątku pyta o *sprzęt* to osoba reagująca głośnym
rozdzieraniem szat w obronie licencji M$ wygląda co najmniej dziwnie.
Obnoszenie się z tytułem Microsoft MVP, który jest przyznawany wiadomo
za co (a jak nie wiadomo to google działa) mówi wystarczająco dużo.

To nie jest żadna tajemnica, że chcesz uchodzić za guru, ale w rozmowach
o M$ zwyczajnie nie jesteś bezstronny i jest to zbyt dobrze widoczne,
żebyś mógł się tego wypierać.

--
meer