soft/metoda na sprawdzenie rodzaju modułów pamięci w stacjach roboczych

Autor: Pi0tReK <piotrusx_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:52:36 MET DST

Witam,
jest ok. 100 stacji roboczych pracujących w sieci Windows.
Potrzebuję dowiedzieć się jaką posiadają konfigurację pamięci
operacyjnej.
Zależy mi przede wszystkim na ilości kości i ich rozmiarze, ponieważ
typ pamięci znam, ale nie jestem pewien sposobu obsadzania slotów, czy
np. 2x 128 MB czy 1x 256MB a jest to dla mnie najważniejsza
informacja.
Zna ktoś jakiś w miarę sprawny sposób poza odwiedzaniem każdej stacji
i sprawdzaniem konfiguracji?
Akcja jest jednorazowa dlatego nie chcę inwestować w jakiś drogi soft.
Oczywiście IP, hasło administratora każdej stacji posiadam.
Byłbym wdzięczny za sugestie.
pozdrawiam,
Piotrek.