Re: Pecet AD 2008- jak zmodernizować?

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:52:21 MET DST

Był 2 styczeń (środa), gdy o godzinie 17:21 *qwerty* w pocie czoła
naskrobał(a):

> Bo nie potrafią go poprawnie skonfigurować. Świadomie przesiadłem się na vistę i
> wszystko dobrze chodzi (brakuje mi tylko trybu teatralnego).
A co trzeba skonfigurować, by mniał dużo mniejsze wymagania sprzętowe??
Apple potrafi napisać system i szybszy i mniej wymagający (Leopard)...
Tu trzeba mówić prosto z mostu: to nie jest udany system operacyjny -
oględnie mówiąc.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2008-01-03 10:19:33