Re: przymusowa modernizacja

Autor: rom3k <rom3k2_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:52:08 MET DST

>Dosłownie wczoraj tutaj zadałem podobne pytanie :)

>Streszczę odpowiedź, jaką otrzymałem:
>Zamiast C2D (E4xxx) lepiej kupić Pentium Dual Core (E24xx) - różnica w
>wydajności pomijalna, cena 2x niższa.

Dokladnie to samo powiem, ja kupowalem kompa jakies 2 miesiace temu,
tez stalem przed wyborem czy C2D czy Dual Core, na poczatku tez
chcialem wziac Asus P5K, ale wkoncu zostalem przekonany zeby brac
Gigabyte GA-P35- DS3, wtedy kosztowala okolo 340zl teraz moze troche
mniej, a Dual Core E2160 (1,8Ghz) podkrecalem spokojnie na 2,7Ghz
i chodzil bez problemow na boxowym chlodzeniu, temp byla okolo 40'C,
pewnie i dalej by sie podkrecil, nie probowalem bo mam zasilacz tylko
350W i to jeszcze TRACER :), ale niedlugo go wymieniam;p
Pozdro