Dual Channel

Autor: Dominik <domikw_at_KOSZ_gmail.com_KOSZ>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:52:02 MET DST

obecnie mam 2x 1 GB Kingstona 667 pracujące w trybie dual
w najbliższych dniach przyjedzie do mnie Foxconn P35A-S, który posiada
cztery banki pamięci co oznacza, że chciałbym dołożyć sobie RAM do 3 Gb
oznacza to potrzebe zakupu 2x 512 MB pamięci i stąd moje pytanie
1) czy nie będzie problemem jeśli będę miał jedna parę kości 1Gb a drugą
parę kości 512 MB? czy będzie to pracować w dualu?
2) czy drugą parę dobierać od tego samego producenta i czy mają być to kości
o tych samych parametrach?
3) jak z OC takich kości? czy cztery kości oznaczają więkze problemy z ich
podkręcaniem (jedna kośc może być słabszym ogniewam całości)?

z góry dziękuję za podpowiedzi
dominik