Re: Jak porówna wydajnoś 8600GT i X1950Pro?

Autor: materacyk <materacesampa_at_polos.org>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:51:52 MET DST

> Radeon x1950Pro jest wydajniejszy i cichszy.

mam wersje PowerColor z chlodzeniem Arctic, jakos nie wyje ale moim zdaniem
jest minimalnie glosniejszy od 8600GT w wersji Palit Sonic+
Co do wydajności to na jakiej podstawie tak sadzisz. Postawilem pytanie,
dalej nie wiem dlaczego X1950Pro ma gorszy wynik. Wiem ze benchmark nie jest
jedynym i miarodajnym zrodlem oceny szybkosci karty, ale mimo wszystko w
tescie pokazuje sporo mniej FPS niz karta NVidii

> A poza tym, tylko na Radeonie można zrobić coś więcej niż tylko wyświetlać
> grafikę w grach. Podczas normalnej pracy na kompie możesz wykorzysta tą
> grafikę do obliczeń dla dobra badań nad sposobami leczenia wielu groźnych
> chorób:
>
> http://fah.pooh.priv.pl
> http://folding.stanford.edu
> http://folding.stanford.edu/English/Download
>
> Karty Nvidii nie oferują obecnie takich możliwości. A X1950 jest 10x
> bardziej wydajny od obliczeń na zwykłym CPU.

tak wiem, bralem kiedys udzial w programie UD mialem nawet cos kolo pol
miliona pkt.ow, ale latem nie dawalem rady przy 30 st. w pokoju proc sie
przegrzewal poza tym rachunki za prad mnie wykonczyly ;( Nie wspomne o tym
ze elektrolity w zasilaczu i na plycie przy pracy proca i grafiki w ciaglym
stresie wyparuje pewnie po roku.