Intel Core 2 Quad Q6600 2,4GHz - pytanie o mnoznik

Autor: Michal Raczko <USUNDUZELITERYmAiBcChDaEl.r_at_post.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:51:50 MET DST

Witam,

niedawno kupilem komputer z procesorem Intel Core 2 Quad Q6600 2,4GHz.
Dzisiaj sprawdzilem sobie przy pomocy CPU-Z info o ustawieniach i mam
takie cos:

http://img510.imageshack.us/img510/431/051sr0.jpg

Jak widac mnoznik mam ustawiony na "x6", a predkosc magistrali 266,7MHz.
W takim razie procesor chodzi na 1600MHz, tak jak to pokazuje CPU-Z,
zgadza sie? Wygooglalem, ze ten procek moze miec mnoznik od x6 do x9.
Czy w takim razie ja wykorzystuje teraz max. procesora czy moze w
sklepie mi zle BIOS skonfigurowali i moge sobie bez przeszkod przestawic
mnoznik na x9 i dopiero wtedy bede mial naprawde 2,4GHz?

Pozdrawiam,

--
Michal Raczko