Re: jaka mobo na s939 ?

Autor: Przemek M <a_at_a.a>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:51:50 MET DST

Użytkownik "user" <sztandiBEZ_TEGO@interia.pl> napisał w wiadomości
news:flfh4r$pqr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam,
> pytanie jak w temacie :)
> konkretnie chodzi o plyte pod athlona64 3700+ (san diego)
> z PCI-E. wacham sie czy wybrac taka z nforce4, czy raczej chipsetem via?
> budzet to max 180 zl. maja uwage przykul ten biostar:
> http://allegro.pl/item286687713_plyta_glowna_biostar_nf4_ultra_a9a_nforce4_nowa.html
> co o tym sadzicie? moze zaproponujecie cos lepszego - jesli sie da w tej
> kwocie :)
>
> --
> Pozdrawiam,

Na takim Biostarze skladalem komputerki - powiem tyle ze dzialaja, fakt ze
byly skladane na wolniejszych procesorach.
Osobiscie dla siebie wybralem Asusa A8N-E i jestem zadowolony, pracowala
najpierw z Athlonem 3200+, teraz z 4600+, sporo gram, lecz nie tylko,
ogolnie kompterek dziala po min 4-6h dziennie i zachowuje sie naprawde
stabilnie.

Napewno postawil bym na Nforce.