Re: XP jak wylaczyc animacje menu

Autor: tumek <nie_podam_at_maila.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:51:47 MET DST

Uzytkownik "Jacek Szaniawski" <im@nothere.com> napisal w wiadomosci
news:6temn3ddeve8u3nqhntr1odqqqev4ddkoc@4ax.com...
> kiedy odpalam menu (np. prawoklik na pulpicie) pojawia sie lista menu
> poczatkowo z wyblaklymi kolorami ktore plynnie przechodza w docelowe.
> jak to zwalniajace komp g. wylaczyc, zrobilo mi sie tak po upgrade

prawdopodobnie :

prawoklik na pulpicie - wlasciwosci - zakladka wyglad - efekty - wybrac
efekt przejscia zamiast efektu przewijania.

na przyszlosc polecam grupe windowsxp zgodnie z netykieta :

1. Grupa pl.comp.pecet zajmuje sie wylacznie sprzetem komputerowym
   klasy IBM PC. Pytania nie zwiazane ze sprzetem lub zwiazane z nim tylko
   posrednio (np. pytania dotyczace systemu Windows czy doboru sterowników
   do kart grafiki) moga wywolac tylko odpowiedzi typu "NTG" (skrót od "Nie
   Ta Grupa"). Dokladny opis tematyki grupy znajduje sie w FAQ.

--
pozdro
tumek