Re: Gigabit Ethernet

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:51:35 MET DST

"Pawel Kraszewski" <pawel@kraszewscy.net> wrote in message
news:fldh38$7gp$1@achot.icm.edu.pl...
Piotr Wozniacki wrote:

> Witam,
>
> Mam na płycie Asus P5W DH kontroler Marvel Yukon Gigabit Ethernet, i w
> naiwności swojej myślałem, że po połączeniu skrętką RJ45 z innym PC
> również posiadającym standard Gigabit, otrzymam nominalną prędkość 1Gbps -
> niestety, nadal melduje tylko 100Mbps.

Gigabit ma wszystkie pary dwukierunkowe, łączysz kablem PROSTYM. Było już na
grupie.

Panowie, cienki jestem w te klocki - ale mam w domu kabel między pokojami
położony pod posadzką, i nie chciałbym ciagnąć drugiego... Jak to ugryźć -
czy samo sprawdzenie zarobienia wtyczek może coś wyjaśnić/pomóc?

Piotr