Re: Jak wykryć czy płyta ma podpięte kilka slotów pod 1 IRQ?

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:51:34 MET DST

marketsmartbiz@hotmail.com <marketsmartbiz@hotmail.com> wrote:

> Asus już jest u mnie dawno skreślony za brudne biosy. Paskudziarze jakich
> mało.

Ano.

> Co do tematu to kolega się naciął na ten problem więc wolę zapytać aby
> kiedyś też na mnie nie trafiło. Zapomniałem go zapytać kto zrobił jego
> płytę.

Ja się naciąłem nie dalej jak miesiąc temu na wspomnianą płytę.

A co do tego jak można sprawdzić - poszukaj wcześniej instrukcji do
płyty, w niektórych są rozpisane sloty na IntA, IntB, IntC oraz IntD, w
innych znajdziesz zrzuty ekranu z BIOS-u (czasem da się to przesuwać).

Z płyt które mogę polecić jako high-end to Supermicro - nie miałem
problemu z żadnym modelem. Z tego co widzę także Intel D915GAV oraz
D945GNT, HP ML110 G4. Z tańszych mam jeszcze Abita AN8. Hm, w zasadzie
to poza tym Asusem nie przypominam sobie, żeby jakakolwiek płyta, której
używałem przez ostatnie 3 lata, była podobnie zrypana.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/