Re: obudowa do HDD 3,5 ATA

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:51:32 MET DST

Michał Drawert wrote:
> Kupiłem jakąs gównianą za 45zł z przesyłką i do pewnego momentu było
> ok. Później zaczęły się schody i kupiłem za 100zł coś takiego:
> http://tnij.org/ambe i moje problemy znikły. Po mojemu nie warto
> pakować się w szitki za 50 zł bo za jakiś czas pewnie i tak będziesz
> musiał wydac kaskę.

ja kupilem za podobna cene pol roku temu taka obudowe z napisem "trekstor"
czy jakos tak. dziala bez problemu, transfer w obie manki ok. 30MB/s.
ogolnie polecam. Jedyny mankament po dziwaczne srubki ktorymi sie ja skreca,
ale jak ma sie zamiar zrobic to tylko raz to nie problem. Potrzeba
cieniutkiego, precyzyjnego srubokreta.

--
chemik333