Re: Pad³y wszystkie dyskietki

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:51:24 MET DST

"Osadnik" fld2uk$aa9$1@nemesis.news.tpi.pl

> Echm, nie zawsze jest mo¿liwo¶æ nawet u¿ycia nLite, a w szczególno¶ci w
> sytuacji kiedy idziemy robiæ co¶ na nieswoim sprzêcie.

0. Czy mo¿na postawiæ WXP na innym dysku, podpi±æ SATAnistyczny i dorzuciæ
   doñ sterownik po uruchomieniu systemu z PATAlogicznego, po czym sklonowaæ
   system na ten od szatana i zbootowaæ z owego SATAnistycznego?

1. Czy mo¿na spreparowaæ p³ytê instalacyjn± tak, aby emulowa³a
   dyskietkê z tym sterownikiem na pok³adzie?

Jedno i drugie powinno pój¶æ g³adko, ale nie wiem, jak jest w istocie.

lc