Re: Jak wykryć czy płyta ma podpięte kilka slotów pod 1 IRQ?

Autor: <marketsmartbiz_at_hotmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:51:18 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> A dlaczego "g***na"?

Bo to forum czytają także dzieci i powinniśmy unikać niepasujących słów.
Załóżmy, ze w tym słowie zawarty był napis gadzina jeśli nie lubisz
gwiazdek.

> Teraz nie daje się takich informacji bo w zasadzie nie powinno
> mieć to żadnego znaczenia poza ewidentnie spieprzonymi urządze-
> niami/sterownikami oraz niektórymi zastosowaniami high-end.

Wiem. Dlatego pytam czy da się jakoś wykryć patrząc na płytę lub w inny
sposób. Zastosowania high-end pasują do mojego wzrostu :-) dlatego chcę
wiedzieć jak wykryć zanim kupię.

> Ale chodzi Ci o faktyczny podział przerwań czy to, co ustawia
> sobie Windows za pomocą kombinacji ACPI+APIC? Bo to dwie
> różne sprawy. Płyta może mieć odrębne linie przerwania dla
> każdego urządzenia, a Windows i tak nakaże wszystkim liniom
> zgłaszać się tym samym wektorem przerwania.

Nie używam Windows. Chodzi mi o zastosowania profesjonalne czyli oczywiście
Linux. Fizycznie poprowadzonych ścieżek na płycie nawet najlepszym
oprogramowaniem nie przesuniesz. Ten problem sprzętowy też nie jest
podstawą do reklamacji bo tak było w założeniach "projektowych".

--
marketsmartbiz@hotmail.com is spammer