problem z siecią?

Autor: Marcin Bugajski <mbugajski_at_usuntenkawalek.zg.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:51:14 MET DST

Witam!

Mam takowy problem... komputer podpięty do switcha 10/100, karty sieciowa
realtek lub intel (sprawdzałem na obu). Windows XP pro z aktualizacjami. I
co sie dzieje: Siec sobie hula hula hula (jakieś 5-10 min) a nastepnie po
prostu sie zatrzymuje. Zero komunikatów, ikonek o przerwanym połączeniu
itd... a pingi nie biegają... kiedy we właściwościach połączenia dam
"napraw" siec rusza by po chwli znowu przestać .... Sprawdziłem kabel, na
switchu przepiąłem pod inny port, ustawienia szybkości dałem z auto na 10
half duplex co by było najwolniej i dalej kicha :-( Switch 3com jakiś
poważniejszy. Wyłączyłem nawet zaporę (systemowa) i dalej to samo:-(

Prószę o pomoc co mogę jeszcze sprawdzić - bo zaczyna mi brakować pomysłów.
Komp Fujits siemens na 945 z PentiumD jeśli to ma jakieś znaczeniu tutaj:-)

pozdrawiam

Marcin

Co by nie było próbowałem coś wyguglać ale nic konkretnego nie znalazłem.