Re: "Zzomowany" ekran?

Autor: michalek <michales_at_polbox.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:51:10 MET DST

> A nie masz przypadkiem podłaczonego kabla do tv-out?
> Właczyło się klonowanie i/lub wirtualny pulpit. Musisz wyłaczyc w
> Catalyst Control Center. Powinno sie to także samo zdeaktowaowac gdy
> uruchomiasz kompa bez podłączonego kabla do tv-out.
> Poza tym, jako ze to AGP to nie instaluj najnowszych sterowników i CCC
> do Radeona, tylko wersje 7.6 z czerwca lub lipca 2007. ATI nie wspiera
> już kart na AGP wiec sa problemy z ich obslugą powyżej wersji 7.6

Kabla do TV nie podłączałem, Więc to nie ta przyczyna.
Nie instalowałem jeszcze Catalyst Control Center bo wymaga ono
NetFramework ver.2 a jeszce tego nie miałem zainstalowanego.
Problem pojawił się na sterownikach standardowych wbudowanych
w XP dlatego ściągnałem te najnowsze z witryny ATI.
Ale w takim razie jeszcze poszukam w sieci tych starszych
i spróbuję zamienić je.