Re: Cos niedrogiego - core2duo

Autor: Dominik <domikw_at_KOSZ_gmail.com_KOSZ>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:51:03 MET DST

Użytkownik "omega_fan" <omf@nospam.pl> napisał w wiadomości
> Tak, ale... roznica w cenie procka E2160 a E4500 to 130 zl, nie jest
> to dla mnie problemem i wole w tym momencie wybrac E4500, szczegolnie
> ze reszta zestawu bedzie taka sama. Chodzi mi o doradzenie
> plyty glownej w cenie do ok. 300 zl do tego procka, + ew. jakies
> "tanie a dobre" pamieci 2 * 1 GB.

Ja mam E2160 i właśnie jestem na kupnie nowego mobo. Ostatnie dni spędziłem
na czytaniu i ostatecznie na placu boju pozostały te oto płyty:
1) Abit P35-E - 300 zł (lub P35 - droższy o około 60 zł)
2) Foxconn P35A-S - 350 zł
3) MSI P35 Neo2-FR - około 330 zł

Minusem płyt MSI i Abita jest dla mnei brak portu LPT bo wciąż mam drukarkę
laserową na ten port. W zasadzie można kupić przejściówkę USB-LPT, ale z tym
ponoć bywają problemy. Ostatecznie skłaniam się ku Foxconn bo i w testach
ma najlepsze wyniki, choć różnica jest minimalna.

Dominik