Re: Laptop MSI Core 2 Duo co o nim myślicie?

Autor: Bizonx <bizon_x_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:51:01 MET DST

> Low-end.
> Zarówno w wypadku MB i kart jak i laptopów.

To widać to ty nie wiesz co gadasz. Lowend to np. xpower.

Firma która wypuszcza co jakiś czas jedne z najbardziej znanych płyt na
rynku
na pewno nie można zaliczyć to low-end.

A produkty takie jak:
http://www.msi-polska.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=92&Itemid=1
staną się klasykami.

Dla mnie MSI do 3 firma na rynku podzespołów do PC, zaraz za
Gigabytem i Asusem, a w MB często przed Gigabytem.

A co do laptopów to ja wziąłem tego tańszego:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=MSI+VR601X
i jestem super zadowolony, dobre wykonanie, porządna
matryca. A cena jak za Core 2 Duo T5250 rewela.
Choć przyznam się bez bicia że przy zakupie kierowałem się głównie
obecnością klawiatury numerycznej :)