Re: Pomocy. Komp się nie włącza.

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:50:52 MET DST

Użytkownik "jangr" <jangrBEZ_TEGO@interia.pl> napisał w wiadomości
news:fladl3$hfm$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jakie kondensatory? Dużo ich jest? Wylutować i sprawdzić czy nie są
> przebite?

To są takie walcowate układy wystające z płyty.
Czy są napuchnięte lub wylane.
Nie wiem ile ich jest. To zależy od modelu płyty. Kilkanaście.

> Jeśli raz komp działa, a raz nie, to może nie będę mógł ich namierzyć.
> Dam radę?

Obejrzeć dasz radę. By wymienić prawdopodobnie będziesz musiał zatrudnić
jakiś serwis.

--
Paweł
wszytkie posty z yahoo.com, lycos.com, gmail.com i googlemail.com kasuję