nowy PC - restarty

Autor: Darek <bez_at_maila.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:50:46 MET DST

Zlozylem znajomym nowego PC, u mnie przez 3 tygodnie testowany chodzil
super, wlasnie sie dowiedzialem ze robi zamoistne restarty i to wcale nie
przy duzym obciazeniu ... moje podejrzenia:

1. Zasilacz 350W nie wydala po podlaczeniu modemu USB z kablowki, albo tez
uszkodzil sie
2. stoi kolo rurki kaloryfera - przegrzewa sie
3. zla instacja elektryczna (mialem podobny problem juz kiedys u kolegi)

Prosze o wasze sugestie chcialbym sie zajac tym jak najszybciej, bo glupio
wyszlo ...