Re: Obudowa USB 2,5"

Autor: Freddie28 <freddie28_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:50:42 MET DST

> Muszę kupić obudowę na 2,5" dysk, wykombinowałem sobie taką jak ta:
> http://www.komputronik.pl/Dyski_twarde/Zewnetrzne_USB_/_FireWire/Obudowy_do_dyskow/na_dyski_2_5_/Obudowa_USB_Welland_ME_940L_Pro_Secure_USB2_0_OTG/pelny,id,26484/
> używa ktoś takiej, jest to coś warte, szyfrowanie nie spowalnia zapisu i
> odczytu?

W opisie jest stwierdzenie "Obudowa działa z komputerami używającymi
systemu MS Windows 98SE/Me/2000/XP". Skoro szyfrowanie jest sprzętowe to
dlaczego ta obudowa nie działa z Linux-em czy innym Mac-iem? Trochę to
podejrzane. Tu masz przykłady kieszeni, które działają nie tylko na Windows
http://www.buslink.com/B1/products2.asp?CatId=1&SubCatID1=4&SubCatID2=3