Re: Karta video do h.264

Autor: Andrzej Kaczmarek <andrzejk_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:50:40 MET DST

Adramelech pisze:
> Mam coś takiego w systemie. Przy otwarzaniu materiału w 720p dekoder ffdshow
> obciaża jedne rdzień procesora w około 15-25%, a przy tym samym materiale ten
> cyberlinkowy zjada 20-30%.

Kwestia konfiguracji :)
Przykładowo pod Vistą sprzętowa akceleracja w dekoderze Cyberlinka
działa tylko i wyłącznie przy użyciu EVR jako renderera - przy VMR9 i
Haali będzie używany tryb programowy (mówię tutaj konkretnie o MPC, ale
z tego co guglałem to jest to reguła).

Inna sprawa, że i tak wróciłem do CoreAVC, bo moja grafika nie radziła
sobie z tym za dobrze (efekt mniej więcej jak na zbyt słabym CPU), nie
wnikałem na razie dlaczego. Ale za to użycie CPU było na poziomie 1-2% ;)

--
pozdrawiam,
Andrzej