To urządzenie może działać szybciej - dysk Toshiba PX1269E

Autor: Raff <raf_at_mm.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:50:35 MET DST

Witam,
Nie znalazłem w sieci rozwiązania, więc pytam Was, może ktoś wie. Kolega
ma dysk USB o symbolu jak wyżej. Transfer był szybki - na stacjonarnym,
laptopie, u mnie też;-) Pożyczył ten dysk znajomemu, który ma stery
komputer tylko z portem USB 1.1. No i jak odebrał to u niego też pracuje
w wolniejszym trybie, i po podłączeniu jest komunikat że "To urządzenie
może działać szybciej w trybie Hi-speed..." Inne urządzenia (pendrive'y
np) pracują normalnie, w trybie USB2.0 - a tu 3GB wlecze się ok.45
minut. Może mi ktoś z Was powie, co mogło się zmienić w dysku po
podłączeniu go do wolniejszego portu? Przyznam, że na stronie Toshiby
nie mogłem nic znaleźć.
Pozdrawiam
Raff