Re: Problem z restartami w trybie 3-D

Autor: Kwodnik <kwodnik_at_polbox.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:50:27 MET DST

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
news:2007122913414300@grush.one.pl...

> Może być błąd sprzętu lub oprogramowania. Zasilacz warto
> sprawdzić, ale tak generalnie to zrób *ogólną* diagnostykę
> komputera, włącznie z pamięciami:
>
> http://www.grush.one.pl/article.php?id=diagnostyka
>
> Warto też zainteresować się sterownikami, może po prostu
> masz jakąś niezbyt stabilną wersję. Niekoniecznie najnowsza
> jest najlepsza...

Właściwie wszystko przetestowałem poza jednym - faktycznym napięciem
mierzonym woltomierzem...
- memtest - kilka godzin bez błędów (może zostawić jeszcze na noc?)
- prime - kilka godzin bez błędów
- sterowniki pozmieniane

Nie mam niestety możliwości wstawienia mocniejszego zasilacza i
przetestowania na nim sprzętu. Mam zamiar jutro kupić Corsaira CMPSU-550VXEU
z linią +12V 41A... ale jeżeli to nie wina zasilacza to wtopię trochę kasy,
tak przed nowym rokiem :) Cóż robić, dzieciak chce pograć.

pozdrawiam.
B.