Re: Głośniki z cyfrowym wejsciem

Autor: Freddie28 <freddie28_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:50:21 MET DST

> Jest jeszcze jedno źródło takiego dekodera - słuchawki 5.1, niestety nie
> pamiętam jakiej marki (może Creative? raczej nie...). Miały po kilka
> głośników i wejście spdif. Jedyny problem stanowiło nietypowe wyjście na
> słuchawki.

Znalazłem na sieci opis słuchawek Aero5.1. Jest tam zbiór zdjęć ułożonych w
kwadrat 3x3. Na zdjęciu w prawym górnym rogu są kabelki. Jeden z nich
wygląda intrygująco - jest to jack stereo, który rozgałęzia się na 3
kanały. Nawet jeżeli są to kanały mono to jak z jacka stereo zrobić 3 x
mono?

http://www.frazpc.pl/artykuly/440/Lognetmedia/AERO/51