Re: wybór laptopa - pomożecie ? :)

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:50:20 MET DST

Dnia Sun, 30 Dec 2007 11:22:46 +0000 (UTC), .lamer napisał(a):
> nie wiem w jakim stopniu ma to dla Ciebie znaczenie, ale rozważ też
> problem temperatury i skutecznosci jej rozpraszania. Laptop, o którym
> piszesz będzie jej troche generował i moze sie okazac, ze stancjonarny
> PC jest duzo cichszy. Efekt ten, jest duzo czestszy i spotengowany w
> tanich urzadzeniach. Może się okazac, ze praca z laptopem na kolanach
> odpada:-(

Dlatego nie należy kupować tanich firm - nie spotkałem jeszcze cichego
Acera... Warto też kupić sprzęt który bdzie miał może mniejszą wydajność ale
nie będzie musiał się co chwila chłodzić wiatrakiem.

Aha, jeszcze jedna rzecz na którą warto zwrócić uwagę - żeby laptop miał
wylot powietrza nie pod spodem, tylko gdzieś z boku... Wtedy jest bardziej
odporny na pracę na kolanach czy na miękkiej powierzchni.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004