Re: Athlon 5600 X2 -temperatura 60 stopni

Autor: JMM <j_m_majer_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:50:10 MET DST

Dnia Sun, 30 Dec 2007 13:41:59 +0100, "Maximal" <maximal1974@o2.pl> w
wiadomości <fl83nc$l8j$1@mx1.internetia.pl> napisał(a):

>Stoi koło ściany, prędkość wentylatora koło 2900. Mam kieszeń na dysk.
>Wyjąłem dysk żeby był większy przewiew. Teraz procek ma temp 53 stopnie a
>płyta 50 (wyniki z Everesta)

To i tak sporo. Tak jak przedpiśca obstawiałbym na zły montaż
wentylatora. Mam trochę wolniejszy procesor (5200+) na chłodzeniu
boksowym, ale nawet podkręcony pod obciążeniem nie dochodził do takich
temperatur (w okolicach 60C).

Żeby trochę schłodzić procesor spróbuj uaktywnić Cool'n'Quiet,
procesor powinien wtedy sam obniżać taktowanie, gdy nie jest
wykorzystywany, zawsze zyskasz parę stopni w dół.

Jest jeszcze możliwość, że płyta wskazuje zawyżone odczyty temperatur.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>