Re: płyty dvd - ktore obecnie najlepsze

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:50:07 MET DST

BearBag wrote:

> wyglada na to ze masz racje, sprzedajacy na mojego maila z pytaniem o
> disc-id napisal ze to:
> CMCMAGAM3
> czyli najnizsza polka wedlug sciagi podanej wyzej.

Bez przesady - półka "najniższa klasyfikowana", a "najniższa" oznacza co
innego. CMC to najwiekszy syf jaki mozna wlozyc do nagrywarki bez wymiotów i
innych nieprzyjemnych rzeczy, ale są duzo gorsze nośniki.

> Naprawde trudno znalezc na necie fajne plytki w cenie ponizej 1zl za
> sztuke (mowie o pudelkach z min 50szt).

No nie dziwne raczej, że nośniki dobre wymagają więcej wysiłku przy
produkcji, ergo - są droższe ;-)

PS: CMC jest jednym z kooperantów Verbatima, ale Verbatim dba o jakość
zamawianych nośników i dostarcza niektóre komponenty (barwnik?).

--
pozdrawiam
      Mikolaj