Re: PenDrive 8 GB lub zew.dysk USB?

Autor: Maciej Ananicz <naxrmoo_at_gmaixl.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:53 MET DST

Ewa pisze:

> Więc w końcu ma to być (nie wiem co: optymalizacja szybkiego usuwanie
> czy cache)
> wyłączony/a czy włączony/a ?

Napisałem to samo, ma być wybrana optymalizacja szybkiego usuwania,
czyli bez cache. Chodzi o to, że napędy flashowe montuje się
asynchronicznie, czyli dane najpierw są buforowane, a potem przesyłane.
Trzeba to potem "bezpiecznie usuwać", żeby to, co jeszcze nie zostało
przerzucone z cache teraz bezpiecznie przeszło. Dla hdd można włączyć
połączenie synchroniczne, czyli w WinXP "optymalizacja szybkiego
usuwania" i wtedy nie trzeba klikać bezpiecznego usuwania, bo dane są
przenoszone natychmiast.

--
Maciek Ananicz
gg: 2412905