Re: niepotrzebne napedy optyczne w laptopach

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:40 MET DST

Dnia Sat, 29 Dec 2007 15:45:49 +0100, RafalM napisał(a):

> DVD+RW zwykly (100zł)
> DVD+RW slim do laptopa (200zl)
>
> http://www.komputronik.pl/Napedy_optyczne/DVD_RW_/_DVD_RW/Lite_ON/wewnetrzne/pozostale/katalog,kat,5206/
>
> czyli w sumie oszczedasz 100zl, a biorac pod uwage ze naped mozesz
> dodatkowo uzywac z PC oraz laptopem to dodatkowa zaleta

Czasami bardziej liczy się wygoda i mobilność. A konieczność ciągania ze
sobą kolejnego sprzętu, kabelków, zasilaczy etc., tudzież niewygoda
związana z brakiem _natychmiastowej_ obsługi podstawowego nośnika
informacji jakim obecnie jest płyta DVD, jest niewarta tych 100 zł.

> po za tym do czasopism zamiast plytek mozna by dodawac kod dostepu do
> serwera FTP na ktorym umieszczono by pliki/obraz (napewno wyjdzie
> taniej), a plyte jako "opcje" dla tych co nie posiadaja szybkiego internetu

Za 5-10 lat? Możliwe. Ale jeszcze nie teraz.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/