Re: PenDrive 8 GB lub zew.dysk USB?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:35 MET DST

Dnia Sat, 29 Dec 2007 14:54:20 +0100, Ewa napisał(a):

> Kiedyś używałam (cudzy) dysk zewnętrzny IBM podłączany do portu SCSI.
> Był wielkości 3,5" i był odporny na wstrząsy.

Być może. Z tym że dyski SCSI to zupełnie inna bajka i inna technologia
wykonania. Poza tym pewnie był on wyprodukowany specjalnie jako dysk
zewnętrzny.
Co do różnic między dyskami - przykładowo w dyskach 2,5" po wyłączeniu
napięcia głowice się automatycznie blokują, a w dyskach 3,5" - nie.
Dyski 2,5" mają też wbudowany czujnik przyśpieszenia automatycznie
parkujący głowice w przypadku wykrycia przeciążenia podczas pracy dysku.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/