pendrive kingston z u3

Autor: kesser <dkesselring_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:27 MET DST

Witam
Mam kingstona datatravel II 1GB z wgranym oprogramowaniem portableapps
wszystko to jest zabezpieczone dostępem na hasło z oprogramowania
securetravel. Problem jest gdy nie mam na kompie dostępu do uprawnień
admina wtedy nie mogę dostać się do danych na usb zabezpieczonych. Czy
można to jakoś obejść tzn. chcę mieć pendriva gdzie dostęp do danych
jest zabezpieczony hasłem, z wgranym oprogramowaniem (własna
przeglądarka gg itp.) i możliwością kożystania na kompach bez
uprawnień admina. Kolega twierdzi że jego cruzer z oprogramowaniem U3
ma takie możliwości?