Re: pamieci ram w laptopach dell

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:25 MET DST

Dnia 29-12-2007 o 09:29:43 L.S. <iberopl@neostrada.pl> napisał(a):

> Czy to prawda ze sa i tu cytuje "ciut mniejsze niz standardowe" ?
>
> A co za tym idzie wszystkie kingstony itd nie pasuje do notebookow della
> trzeba kupowac dedykowane w dellu???
>
> I odrazu drugie pytanie ( w przypadku gdyby owa teza okazala sie bzdura):
> Czy uzywal/uzywa ktos w notebooku dell pomieszane pamieci - np. 1 kosc
> dellowska, a druga np kingstona? Nie gryza sie? Nie ma z tym zadnego
> problemu?
>
> Jezeli mialoby to znaczenie - posiadam jednego z nowszych modelii dell
> D630.
>
> Z gory dziekuje za pomoc.

wchodzisz na strone producenta pamięci jaka cie interesuje, wybierasz
producenta i model notka i podaje ci dokladny numer pamieci jaki musisz
kupic. Sprawdzone wlasnie na Dellach :)
Zeby bylo smieszniej Dell Polska sam zaleca takie rozwiazanie.
Co do "innosci" to jest to prawda, ale nie chodzi o wymiary fizyczne a typ
pamieci i serie.
U mnie pamieci do acera nie chcialy rozmawiac z lenovo, a obie ddr2 i
667MHz :)