Re: Cpu FAN nie zawsze się włancza

Autor: profi <profi_at_usa.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:21 MET DST

> Patrz w biosa, a ujrzysz prawdę.
> Masz w opcjach dwie sprawy ze sobą sprzeczne. Smart fan control -
> ustawiasz docelową temperaturę i prędkość wentylatora, sposób regulacji
> (pwm/voltage/auto) itd. Włączenie tego i odpowiednie ustawienie daje taki
> efekt, że przy zimnym procesorze wentylator wogole się nie kręci.
> Oraz funkcja Fan fail warning (dla poszczególnych wentylatorów) - która
> powoduje alarm gdy obroty są mniejsze niż ileśtam (np. 700). Trzeba
> zdecydować co jest dla ciebie korzystniejsze, alarm niekręcącego się
> [...]
No zaglądałem tam już no i wszystko było ustawione na auto. Aby przetestować
wszystkie opcje
to bym musiał chyba z kilkadziesiąt razy włączyć kompa.
To jest bardzo dziwne bo wczoraj odłączyłem i włączyłem wtyczkę zasialania
CPU Fan,
później włączałem kompa z 10 razy i nic się dziwnego nie działo (pewnie
zbieg okoliczności). Wiatrak za każdym razem się kręcił. Takie więc może się
okazać jak go oddam do serwisu, że wszystko jest sprawne akurat i każą mi
bulić za sprawdzenie.