Re: Czy zmiana BIOS-u moze byc powodem zwisu komputera - FINAL

Autor: Andre NH <aturekSP_at_AM.pro.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:17 MET DST

> Prawdopodobnie zwis następuje przy włączonym C'n'Q w najnowszym BIOS.

    Potwierdzam w 100%. Przyczyną zwisu w najnowszym BIOS-ie (Asus v.1503
obsługujący procesory Quad Core AM2+) była załączona funkcja C'n'Q. Nie
satysfakcjonowało mnie takie rozwiązanie bez C'n'Q i zdecydowałem się do
powrotu do starszej wersji BIOS.

    Nasuwa się teraz pytanie: Dlaczego komputer tak się zachował? Dlaczego
się zawieszał? Czy powodem jest niedopracowana wersja nowego BIOS czy też
moja konfiguracja sprzętowa się gryzła z BIOS-em? Akurat z najnowszym
obsługującym AM2+? A może przy procesorze AM2+ komputer już by się nie
wieszał?

Andre