Re: wyjście DVI a możliwość ustawienia rozdzielczości 1152x864

Autor: Mariusz <mk(USUNTO)_at_namyslow.net>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:03 MET DST

> Zmień w systemie rozdzielczość logiczną. Wszystko będzie nie
> tylko większe, ale też wyraźniejsze i ostrzejsze. Zmienianie
> rozdzielczości w przypadku LCD to nieporozumienie.

Niestety nawet fragmenty systemu Windows na to nie reagują, nie mówiąc o
aplikacjach "firm trzecich".
Myślę, że problem ten rozwiąże dopiero coś w rodzaju rzutowania ekranu jak w
directx, ale zdaje się na to będziemy musieli poczekać. Do tego jakby
monitory LCD miały z 2-4x większą gęstość pikseli byłoby miodzio i każdy
mógłby kombinować z wielkością fontów, ale nie w tak pokraczny sposób jak w
tej chwili. Ale myślę, że to już "wkrótce".

--
Mariusz